Historie

Het begon zo'n 18 jaar geleden toen ik samen met m'n vader en toenmalige monteur mijn eerste "showauto" realiseerde (de rode kadett op foto).
 
Dit was een Kadett C Coupé 1.2s uit 1979 welke natuurlijk was verlaagd en uitgerust was met rode koni schokdempers.Verder zaten er MIM velgen op in 7x15 en een Pioneer audio installatie. Ook zat er een Recaro interieur in van een ascona-c sport. Maar na een jaar of twee was ik uitgekeken op de kleur en baalde van het motorvermogen. Dus.......

De kleur werd donkerpaars/paarlemoer, de motor werd nadat de 180 pk snelle 2 liter van Janssen Tuning uit Goor de geest gaf, een 2.2 licht getuned met andere nokkenas en vliegwiel en uitgerust met 2 dubbele 45er webers. Verder onderstel aangepast door korte Gele koni's en Mantzel veren en de reminstallatie van een 2.2 Rekord. Gevolg was.........
De eerste beker !!! Dit was een 3e prijs voor de motorruimte.
Een maand later volgde er nog twee: 3e plaats low-rider en 2e plaats licht gemodificeerd.Helaas hield  het hier op voor DP-43-BR wegens tijdgebrek.Hij is helaas niet meer in mijn bezit maar wordt op dit moment geheel gerestaureerd en wacht op spuitwerk.
In 2002 kocht ik mijn C-Aero nr: 1006. Technisch is hij gelijk aan de Coupé alleen de motor is vervangen door een 2.4 liter welke volledig geprepareerd is door van Kronenburg Autosport uit Geldrop en 198 pk levert.Ook het interieur is vervangen door Recaro stoelen van een kadett D GT/E welke werden bekleed met de orginele stof van BAUR.   
Verder in tussentijd nog twee Corsa's gehad hieronder de foto's.

 
 Webdesign by Wout Hoogveld 2008